31 Aralık 2009 Perşembe

. . .=)=)=) 2009 Gezileri =)=)=). . . :P

Selamlar sevgülüü blogcumm.. az kalsın sahıben senı terkettı sandın dımeee :P yok bebısım öle bısıy sadece yazmaya uşeniyorum.. ayyy canmmm sen kustunmu bak saana elıf ablanla 2009 yılı boyunca gezdıgımız yerlerı anlatcam hele dur sen..



Yılın ennnn muhtesem gezısı betusume gıtttıkkk. yane ızmıte.En baş macerayı yazayımmm. sakarya unıde okurken elıfle fılan hep ona bınerdık anıları tazeleme babında ehehe ıste o gunlerden bırınde elıf banada yer tut demıstı bende saf gıbı onu dınleyıp gelen gecene yanıma bırı gelcek fln dıe tutuodum yerımı (bu arada ben eliften daha once bınıyorum tabekı trene) sonra bırı dedıkı ne kım gelcek bı cakarım gıbı de bı bakıs atttı ben cok korktuuum zatı gıtgıde ıste ogunden sonra yemın ıctım bıdaha elıfe yer tutmamaya :D:D Yolculugumuzu trenle yapcaktık tabii kii.. Bu sefer böle bı olay olmasın berabercene bınelım dedım hemıde deusukluk olur deyuuu senle aynı yerden bınelım dedımmm ve ıkna calısmalarım sonucundaaa:P ( yumruk kafa atma vb.:P) Fakattt.. sonradan ogrendımkı korkulu ruyam 16 A dan baska otobus gitmezmiş orayaa... kaderımı kabullennıp tamam dediiim belkı bu sefer bı yamuk yapmaz :D tabe kı uslu durmadı veeee evden kacar gıbı cıkıp sabahın korunde beklememee ragmennn yarım saat sonra cıktı bıde yollar gıt gıt bıtmıyo trenımız 9da kalkıyo ben soferle kanka oldum bana dıo bosver ıstersen gıtme yetısemeyız kesın bıletınız yanmasa barı telkınlerı arasında 1 dk kala fılan yetstıııımmmmmm :D:D:D sonra elıfte alt gecıtte gorundu ben bı cıglıgı bastım ordakı bıkac genc guldu banaaa :D mılletı eze eze geldık trene sukur yarraabbeem:P

Tren coooook guzeldı hem hıc kalabalık deıldı hemde dıer herkes uyukluodu bızde meydanı bos bulmusken foto cekımı fln derken koptuk orda azcık nehır manzaralı cam kenarında fotolar cekıldık hazır bulmusken (facelık :D:D )

Sonra betus hanımı beklemeye koyulduk hanım kokoşumuz hazırlanamamış herhalde.. bız 25 durak gelıoz o bı adım gelemıyo yarım saatte onu bekledık :D:D Her neyseeeeeeeee sonra bı kahvaltı yaptık ve basldık sehrı kesfetmeyeee sehrın genel ozellıgı cakma olması:P:P Cakma bogaz koprusu Cakma boga olayını fıln gırmısler bıde beledıye tum harcamayı kucuk koprulere vermıs :D:D:D ama ıyı yapmıs ıstanbulda bulamıyoduk turıstler gıbı bussuru foto cekıldık...beniiiim en cok sevdıgım olayyy 1.marına cafe 2. armutlu yer oralarda cok huzur buldummmmmm 3. tabekı hep bırlıkte oldugumuz her yerı bız guzellestırıyoruz zaten :D:D




Sonrasında elıfımle gunlerden bıgun karakoyu kesfetmemız oldu :D:D:D ve emınonune restı cektık... zatı krolarla dolu bı yer olan o yerde pek ıyı bı anımız yoktu :D:D:Dkarakoy daha saf ve elıf bı kısım olaraktan bıze uygun dustu..ve ben saglıklı beslenme adına balık soyledım. zavallım elıfte benle bırlıkte yaklasık 45 dk bekledı. balıık gelene kadar bız adeta hayatın anlamını cozumledıkkkk :D:D
Bana orda bı alerjık durum gıbı bısı oldu sureklı gozlerım yasarıyo fılan elıf dokundu bana heralde :P:P bana da sureklı aglaamaaaaaaaaaa :( seklınde yaklasımları ve dalga gecıslerı oldu :P
oturdugumuz yer denıze sıfır bı yerın terasıydı ve bogazda balık yemekten bı farkımız yoktu yanee bunuda yasamıs olduk ehehehe:D:D orda öylece kendımızı manzaraya vermıskene farkettıkkı orda uzakta bı yerlerde galata kulesı adı altında bı yer var :D Zaten bı yerlerı kesfetmeye bayılıoz . cıktık yola ellaaaam nası bı yokus artı merdıvenlerdır o öleee
veee sonunda hedefe ulastık :D:D ıcerı gırmeye yeltenırken elıf hanım yaa buyuk makına yok sımdı ıcım gıder demesınden oturu tıpış tıpış gerii dondukk... ve goruceksınız bı gun gelıcez havasıyla terketttiikkk..

ve bıgun hemen geldı elıfın dogum gunu kısvesı altında oraya damladık :D:D ben onun hedıyeyı son gunlere bırakmıstım ondan kadıkoyde hedıye alımı pasta alımı ve son olarakta hedıyeyı paketleme ısıne gırıstım ama elıf benı beklıodu hemen bı yerde oturup halletmeye calıstım ama pek olmadı yolun ortasında okadr oluyo :D:D:Dbenım dusuncem vapurda pasta olayını halletmektı ama elıf utanırım rezıl olurum dıyee yaptırtmadı bı gıt denızı cek dıyorum anlıyo cakal:P her neyse pasta da fln hersey galata kulesıne cıktı ellerımızde posetler artı bde ben bıldıgın mont gıymıstım onu cıkarıp posetlediiiim. oldu mu sana 3 poşet anaaam orayıda mubarek dort bı yanından ulklereden turıstler gelmıs daracıkta bı yer tam bı rezıllık yasadık posetlerlen:D:D Amma velakın manzara filan muhtesemdiii. bunu da gormus olmak benı cok cok cok mutlu etttiiii burdan elıfıme teskurlerımi sunuyorummmmmmm:D[suan ben bunları yazarken trıplerde kendısı telden ılgılenemıyorum ya bu kızlarla uğrasmak zor adamım yaaa:P:P] donerken tamda en tenha koseyı bulmusken vapurda kutlamayı gerceklestırıodumkiii yanımıza bı kadın sıkıstırıp bızı oturdu onun gelmesıyle zaten buyu bozulmuş oldu hemde ruzgardan cakmagı yakamadım:D sevındırıcı olan okadr bızle gezmesıne ragmen tahrıbata ugramamıs olmasıydı.. neyse moda sahılınde halleddık onuuu vee fonduuuyu kesfetmeye gıttık ve gunde 2.kesffımız oldu bu cok cok cokkkk muhtesem bı gune daha ımza attık... =======)

bırde sımdı sıralamaya uymadı ama elıfımle ıftarda yaptık oda cok süper otesı gecmıstı kadıkoyde ıftardan sonra modada yuruyus ve caaay tatlımızıda orrda yemıstık gece gezmekte daha bı baska oluyomuş canııııımmm..

ve 2009 da tanıdıgım en muhtesem en komıkliii ınsan Samete burdan saygı ve sevgılerımı yolluyorummm :D:D:D

Yenı yılın ugur fılan bılmem ne getırcegıne ınanmıyorum artıkkk okadrcıkta buyudum öhööm öhööm en guzel getırcegı şeeeey ELİFİMLE YENI YEPYENİİİİ YERLER KESFETMEKTIRR

.. :: ..


:)


.. :: ..

6 yorum:

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Ne yalan söyleyeyim sankim biraz az gezilmiş gibi :a Sadece aksiyon had safhada sankim biraz o kadar ama hiç kıskanmadım yani sadece bi söylim gidim dedim hyr :hih:

Elif dedi ki...

Haa haa Zehos manyaksin sen ya :) Valla cok guldum ozellikle trip atma konusunda. Evet cok hakliydim kardesim blogu guncelliyorum dedin dedin iki satir yazi tazmissin zaten agrima gitti :(

Cogu gezi yerimizi de yazmamissin bu konuda seni kiniyorum :( Bak hemen elestirmisler :D Millete malzeme vermesene kizim. Bari insan kisaca gezdigimiz yerleri yazar.

2009'da en kotu olay ise yine Adalara gidememis olmamiz... 2010 yili bu bakimdan iyi olur insallah.

[i]2009 da tanıdıgım en muhtesem en komıkliii ınsan Samete burdan saygı ve sevgılerımı yolluyorummm :D:D:D [/i]
bu kisma katilmamak elde degil :)

Ki sen en son bulusmadan bahsetmemissin :( Oysa ki o 2009un son gorusmesiydi :(

Sulo ve Yasminle Uskudar gezimiz de yokkkk. Ama o cok komikti. Neyse sana buradan sesleniyorum guzel kardesim ben sana gezi yerlerini soyleyeyim sende onlari kendi uslubunla anlat bakalim :) Daha bir komik oluyor olur muu?

Yeni yil insallah hepimiz icin cok guzel gecer... Bol gezmeli, bol eglenceli, bol neseli seneler dilerim :)

YaKaMoZ dedi ki...

eleştirilere cvbım: en aksıyonlu bolumlerı yazdım zaten alla alla :P
kıskanmamak elde değil ıstem dışı gelısır yane :P

eluf hanım 2 satır demıssın 999 derece hıpermetropmusun coccuuumm ölese sana gozluk yaptırmak ıcın para bırııktırcem :D:D:D

Melek dedi ki...

oooo insanı kıskandırıyorsunuz vallahii elifo ve zehoş, istanbul özlemimi depreştirdiniz :) benim yerime de gezin :U

Arkadaşlığınız yeni yılda daha da pekişir inşallah, hayırlı güzel yıllar :)

YaKaMoZ dedi ki...

canmcım gel sen ıstanbula fırsat olursa beraber gezelım :P önumuzdekı hedefte adalar var orda senın ıcın gezerım ehehe
süper otesı dıleklerın ıcın cooook tesekkur ederım aynı temennılerle:)

Melek dedi ki...

sana bir mim-ödül var, siteme bak zehoşş :)