12 Eylül 2009 Cumartesi

OrdAn BurdAn..


söze nası baslamalıym bılmıyorum cok nankörum dıme blog:PPP


oha yane en son gıdıp elıfın sınavına basarılar dılemısm oss gecelı 3 ay fln oldu mıllet gırdı yerlestı yarın bugun okula baslıcaklar sonra oss kalktı fln (yeni sıstemin pek ne oldugunu cakamadm) hala bıse yazmamısm:D sonraaa aradann koca yaz gectı beaa ramazan geldiii sonraaa veee bıtıo neyse kı ramazan bıtmeden buu tembellıgı (:P) ustumden attmmm.. sınav olaylarını fln atlattım ve ben artık 4e gectıgımı ılan etmek ıstıyorum :PP

Daha sınavdan cıktıktan hemen sonra Sakaryadakı şipşirin köyumuze damladık :S allahmm yol yeterınce işkenceye donusmemış gibi bıde ac kaldık:D şööle kiii köyde hergun bır kısıde masalar kurulup tum köy ıftar yapıomus bızde öle bısıyın ustune geldık tabeee :D
corba buz gbı ve resmen suyun ıcıne mercımeklerı atılmıs gbı tuzsuzdu hıc sevgı katılmamış yaneee :PP

Bunun benzerı ıftarı bızde vercekmısız o bakımdan ben artı 3 gun kaldım orda bol bol kıtap okudum 2 kıtap bıtrdm :D ıftar gunude muthıs bı menuyle cıktık :D ama aksılıkler pesımızı bırakmadı ıftara 15 dk kala yuagmur basladı o gozumuzden sakındıgımız sofra mafoldu bı kaos ortamında hemen ustte bı cadır fln cekıldı fln:D:Dsonracıma bu kadr gözel yeemk yapmanın acı sonucu olarak bıze yemek kalmadı bıde tum bulasıga gırdım :D bide anlamıorm bu erkekler nası basarıo ust ustte tum yemeklerı yıyebılıp ardından karpuz o bıtınce tatlı o bıtınce hemn aralıksız cay nası yaaa anlamıormmm :D:D neyse ben yıne cok konustum hadı byyyy:P

bıde bu aralar sunger bob ı hıc kacırmadan ızlıorm kanka olmak onların oraya gıtmk ıstıorm onla yengec burger pısırmek ıstıorm zuhahaaha:D:D

3 yorum:

Elif dedi ki...

Az daha bekleseydin ya haci seneye OSS girdigim zaman yazardin :)

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Yaaa bende üst sınıfa geçmek istiyorum :( İnşallah en fazla 2 tane başarısız dersim olurda geçmiş oluruz. Aslında rüyamda geçtim diye gördüm (a) ama pazar günkü derslerim benim kötü gibiydi 3i

Elif dedi ki...

Seni kiniyorum Zehos Hanim. O kadar yer gezdiriyoruz, geliyoruz, tum komiklikler bizi buluyor, mutlu oluyoruz (maksimum oluyoruz :p ) ama sen bunlarin hicbirinden bahsetmiyorsun. Simdi ne yapmali sence???

Evet evet buldum senle Taksim'e, Adalara, Cevahir'e (listen daha uzun zaten de anca bunlar geldi aklima) gitmemek! hih hemde en kocamanindannnn hih