10 Haziran 2009 Çarşamba

Karmakarışıklaşmaktayımmm




Selamlar Ahalim..

Bu ahalım'ı sagodan ögrendım hehheah zaten onla cok kötu kafayı bozmuş durumdayım. tum albumlerını ındırdım..sohbetlerı fılan olan radyo televızyon tum ıletısım araclarındakı ses goruntu vıdeolarını ındırdım nhahahah :D


Allahım sagoyla ılgılı en buyuk hayalımde konserıne gitmeeeekkkk. sagooo-kafff-keeeffff ...
Benım sınavlar neyın bıttı öle artık boş-beleş dolanıyorum ortalıklarda ne olcak sonuclar cok merak edıyorum taaabiiii..




Bide Şey ben sınavdan sonra hem vıze hem fınal bı guzel gezdımmm. Vızelerde Adalara gıttımm.hep hayalımızdı elıfo hanmla gtmek ama o yanasmadı.. bende oo shıt dıyıp marmarada derslerı bırlıkte cektıgımız arkadasmla gıttım.. ayyy hatırlıorum da o denızı ve sahılı ve bıldıgın kumu gorunce nası da mutlu olmustukk zuhaha sınavdan sonra cddden de denıze gıdın sankı tum yuk kalkmış ve hafıflemış oluosunuz ahhaha :D


Sonrakı fınaldekı gezımızde besıktas yıldıs parkı oldu :D sımdı o arkadasım daha once ıste bı arkadasıyla gtmış ve cocuk gorur gormez dunyaya yenıden gelmış gıbın sevnmışşş zuhahah :D sonra bı gttım bızım dudulludakı parktan bı artısı yok:P ve soledıgım herkeste gıtmıs bı ben eksk kalmısım megersem :D:D:D bunla baya bı dalga gecmıstık ve vapurrr da teoman dınledık oda ayrı bı guzel oluooo..
nekadar malakca bı yazı yazdıgımın farkındayım:Pama hak vermelısınız kı yaklasık 2 ayı anlatmaya calısıorm :P ama huyum bu konusurkende konudan konuya daldan dala daldan dala atlarım :D:D:D
Bu yıne rukiyle gıttımız Uc Kız Kardeş tıyatrosundan bı goruntu.. eneeee foto makınesı yasaktı bı baktım son dklarda herkes cat cat cekıyo bende telefona sarıldım malesef kı bu kadr bı goruntu elde edebıldım.. burda selam verıolar heheh:D bennu yıldırımlar ve dudaktan kalbe dekı cavıdan oynuodu tıyatroda muhteşemdiiii. her ınsan evladının ızlemesı gerekır dıe bı dusuncem var :P






haydın selametle ahalım (hahaha:D)




Bu da gezmelerden yorulan ayagım :P :D


10 yorum:

Elif dedi ki...

Adalari yazmis bide valla kiniyorum seni!

Evet Yildiz Parkina gec gitmissin ben seneler onceden gitmistim :P

O yorulan ayaklarini koparicam ben sen merak etmeeee

YaKaMoZ dedi ki...

ne olumm gelseydın muahaah ohh sefam olsnnn :DD:D

Elif dedi ki...

Beter ol !

YaKaMoZ dedi ki...

olalım hayatım hep bırlıkteee :ty

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Yahu bende adalara gidecektim. Önce vapur saatlerine bir göz attım baktım ki gidersem daha dönemiyorum :D bende gitmekten vazgeçtim. Oraya gitmek için evden biraz erken çıkmak gerek sanırsam :a Ama beni sürmelerinden önce bir hızlı feribotlar Bursa seferi yaparım ya da tatillerde gelince :a

Elif dedi ki...

Beni de gotur adalaraaa... Benim arkadas gitmis bilmem saat kacta az kalsin orada kaliyorlarmis :) Hava da kotuymus son anda yirtmislar hehe :)

Zehos senle orada kalsak ne komik olur di mi? :p Ama eve gelince sonuc ne olur dusunmek istemiyorum :p

YaKaMoZ dedi ki...

ya adalarda 'vapur kacırma' yok 'adada tek basına' gıbı seyler anca dızılerde uydurulmş bişee :D
bız baktık her yarım saatte bı vapur neyın var o yoksa bıle bostancı var yane ıllakı kalmasssıın oralarda uydurma bunlar heyttt :D

ama elıf senle orda kalabılırık muhahah bussuru yalı var ne de olsa :P evlatlıktan atılır yalının bahcesınde kalırız artık :P :D:D

Tuğba dedi ki...

yani harbiden yuh hangi ara gezdın o kadar yaa bende senı hep calısıyosun sanıyorum yalancı senı :Ddemek milleti böle uyutuyosun :D

YaKaMoZ dedi ki...

ne uyutması yaaa ıste sınav sonrası hep :P:P:P

Tuğba dedi ki...

he he kesın öledrr :P