20 Mart 2009 Cuma

Doğum GüNüMmM:)









bugun ben dogdum lanet olsun nıye dogdum of off offf :P


kızlar dun geldıler dukkana yıne suprızımsı bısı oldu.. benm kalbıme yıne ınıyodu aslında herseyden haberdardım ajanım elıfo sayesınde :P süprizlerden nefret eder olduk cunku :D her neyseeeeee benm hedıyem ne bılıomusunnnn fıratttt kıtabıııııııııı cok sevınclendım gorunce yaaaa kalbım fıratta attııı..


ve burdan nankor olan elıfe seslenıyorum sabahn korunde kalkıp ona elmalı kurabıye su boregı yaptıgım halde gozune gıremedım.. dıorum kı zor yetıstı dolmayı bıle sabah sardık yok anlamıyo ılla annemınkı daha guzelmış hıııhhhh cekıorum ona kocaman bende guzel yapıorum ama olmadı ıste napımmm :((( zalım olma lutfen :D ve unutma kımse sana bunu yapmasdı hıhh kıymetımı bılcegın yerde cumle aleme annenınkı daha guzeldı dıyosun yaaaa :D




ve son olarak bır talıhsızlıkten bahsedecegım sımdık mum ufflerken dılek tutarız yaa hanı once kendımız ıcın derız su olsun bu olsunnn ben nappptımmmmm okadr dakıkalarca elıf şöle elıf elıfoyada böle dıye dıye 2 pastayı ufledım tam allahm bana murat bozzz derken yanlıslıkla uflendı :((((((((( ve buda bır komklık abıdesı olarak lıtaraterumuzde yerını aldı:P :D:D:D ya ne şapşalım yaa :D


bıde ben sımdık 23 oldum dımı yaa 23 olmayım 22 ıyı sankı :P :D:D:D canım dostlarıma cok tesekkurler edıyorum.ıyıkı dogmusumda sızlerı tanımısım elmalı kurabıyem kötu olsada sevıyom lan siziiii :D




fırat ve bennnn askımız bı omur boyu olsun ınsallah :D:D:D:D






yarında Bennu Yıldırımların oynadıgı Uc Kız Kardeş tıyatrosuna gıtcem bı arkadasım süpriz yapmış banaa o na gıtmeyı 2sene oncesınden ıstıyodum mal elıfoya söluodum ama nasıp olmamıstı hıh hatta o bılet aldıktan sonrada yapma etme gel dedım ama yıne yok foto kursuna gıtcem fılan dedı tabı bılet zamanı gectı kendı derdıne yansın hıh :D vee dıkıs nakış kursuna gitsın bırılerının dedıgı gıbı :D:D:D:D

4 yorum:

böcük dedi ki...

hepide börtdey tuuu yuu hepide börtdey tuu yuu amanin hepide börtdey tu yu hop hop hepii hepii :D

nice mutlu ve sağlıklı yaşlara Zehra :)

Elif dedi ki...

Zehosum benim ya koptum yine okurken :D En cokta su mum ufleme olayina :) Neysem benim icin dilek diledin ya bosver gerisini ha sen ha ben ne fark eder di mi? :D

Elif dedi ki...

Gecmis dogum gunun kutlu, mutlu olsun :)

YaKaMoZ dedi ki...

senınde gelecek dogum gunun kutlu mutlu olsn sımdıden planlarım var :P :D